Zwroty

Odstąpienie od Umowy sprzedaży

 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

 WAŻNE

Szanowni Państwo, nadając do nas zwrot apelujemy do Was o przesyłanie ich w opakowaniu tekturowym do czego możecie wykorzystać opakowanie, w którym otrzymujecie od nas przesyłkę. Wysyłając zwrot w kopertach zwykłych lub bąbelkowych istnieje realne ryzyko uszkodzenia zwracanego towaru, a w konsekwencji utraty wartości zwracanego towaru. Prosimy również o nie przesyłanie zwrotów za pobraniem; takie bowiem nie zostaną przez nas przyjęte. Przesyłając przesyłkę o ile to możliwe prosimy o przesłanie nam mailem na adres biuro@mycotton.pl lub SMS 501027384 numeru jej nadania - pozwoli nam to na śledzenie przesyłki celem szybkiej obsługi zwrotu. 

Adres dla zwrotów: Mariusz Michałek ulica: Podhalańska 9 kod pocztowy: 34-700 Rabka Zdrój

Będąc naszym Klientem możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotu przez paczkomat.
Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/mycotton  i podaj niezbędne dane.
W ciągu 24 godzin otrzymasz 10-cyfrowy kod umożliwiający otwarcie skrytki w dowolnym paczkomacie w kraju i odesłanie do nas paczki ze zwracanym towarem.  Kod jest aktywny przez 3 dni. 

Dziękujemy za współpracę przy zwrotach i pozdrawiamy.

Płatności elektroniczne zapewnia e-card

formy płatności w mycotton

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Live Chat Software
Click Shop | Hosting home.pl